Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 24 maja 2018

,,Zabójczy wdzięk" Heather Graham

Wydawnictwo: Harlequin Enterprises
Data wydania: 2003
Format : Książka
Liczba stron: 383
Do kupienia: Gandalf

Heather Graham ma w swoim dorobku historie z duchami w tle. ,,Zabójczy wdzięk" jest jedną z nich.

Madison miała dziwną zdolność. Potrafiła widzieć fragmenty zbrodni, które miały miejsce. Dzięki temu policji mogło udać się schwytać morderców. Obecnie grasował mężczyzna, który zabijał rudowłose kobiety. Madison była ruda po matce. Czy jej także groziło niebezpieczeństwo?

Szczerze przyznam, że sięgając po tę pozycję, spodziewałam się naprawdę ciekawej i wciągającej lektury. Niestety, moje oczekiwania nie poszły w parze z tym, co otrzymałam. Książka w moim odczuciu była lekko nużąca i czytałam ją tylko dlatego, że chciałam wiedzieć kto jest mordercą rudowłosych kobiet.

Heather Graham ma w swoim dorobku naprawdę ciekawe publikacje. Te z duchami w tle należą do moich ulubionych. Ta książka autorki jednak mnie nie porwała. Nie jest najgorsza, jednak w żadnym wypadku nie jest też fenomenalna.

,,Zabójczy wdzięk" to dość przeciętna lektura z duchami i wątkiem romantycznym w roli głównej. Nie do końca jestem zadowolona z jej lektury, ale na pewno jeszcze dam szansę tej autorce.

Moja ocena: 3/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: