Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 18 października 2014

,,Leśny przyjaciel" Elżbieta Lomnic

Wydawca: Novae Res
Data wydania: 2014

Format : Książka
Ilość stron: 28
Półka: posiadam
Do kupienia: Zaczytani

Książki o zwierzętach bardzo lubię, więc gdy tylko zauważyłam bajkę,,Leśny przyjaciel" autorstwa Pani Elżbiety Lomnic wiedziałam, że na pewno się na nią skuszę. Tak też się stało. Nie spodziewałam się takiego zakończenia, jakie otrzymałam. Czy jednak to źle? Nie sądzę.

Tomek przebywał na wczasach, gdzie zaprzyjaźnił się z wiewiórką. Zwierzątko bardzo szybko poczuło do niego ufność, podchodziło bardzo blisko chłopca. Bohater był zadowolony, że ma takiego przyjaciela, tym bardziej, że ... Zapewniam, że zaskoczenie Was zaskoczy.

Po tej książce oczekiwałam, że będzie to opowieść o jakimś leśnym zwierzątku, najpewniej wiewiórce, na co wskazywała okładka. Otrzymałam jednak coś więcej. Przekaz, by cieszyć się nawet z najmniejszych rzeczy, by mieć przyjaciół także w przyrodzie i leśnych zwierzętach. Idąc dalej tym tropem, wszystkie istoty żyjące na ziemi mogą zostać naszymi przyjaciółmi. Nie muszą to być tylko leśne zwierzęta, możemy także obdarzyć zaufaniem i przyjaźnią także te domowe, nawet najmniejsze istoty. Najważniejsze jest, aby mieć kochającą istotę obok siebie, wtedy to jest najważniejsze, a nie nasz wygląd, czy cechy charakteru.

Język tej krótkiej opowieści jest niezwykle prosty. Tekstu jest tutaj całkiem sporo, jednak całość nie czyta się zbyt długo. Dodatkowo posiada dość dużo barwnych ilustracji ilustracji, które zdecydowanie obrazują opowieść. ,,Leśny przyjaciel" to pozycja o prawdziwej przyjaźni pomiędzy chłopcem, a zwierzęciem, leśnym przyjacielem. Nie trzeba naprawdę wiele, aby czuć się dobrze w czyimś towarzystwie. Przekonajcie się sami.

Moja ocena: 5/6






Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu



Książka została przeczytana w ramach wyzwania


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


15 komentarzy:

  1. Ja jak zwykle zwracam uwagę na ilustracje,a powyższe są przepiękne, więc chętnie poznam całą książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio czytałam sobie jakąś bajkę ucząc się innego języka i stwierdziłam, że niosą one ważne przesłania, nawet dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zwłaszcza te bajki dziecięce mają morał, bo z tym w książkach dla dorosłych bywa różnie.

      Usuń
  3. Również otrzymałam tę pozycję od Wydawnictwa. Niedługo recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temat - przyjaźń z leśnym zwierzątkiem. Podoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wiewiórki, szczególnie miło jest je obserwować w parku:) A książki o wiewiórkach to chyba żadnej w dzieciństwie, niestety, nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś nie, nie kojarzę bynajmniej, żebym czytała.

      Usuń
  6. No nie wiem czy czuję się przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne ilustracje, chciałabym ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń