Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 5 września 2014

Życiowe piątki.


Zastanawialiście się kiedyś, jakie są plusy i minusy urodzenia bliźniąt? Wypisałam po kilka z nich na naszym bliźniaczym blogu, serdecznie zapraszamy do dyskusji. Następnie pojawił się także pierwszy wpis z naszego nowego cyklu Bliźniaki bliźniakom pytania zadają, czyli wywiad z autorkami bloga www.martaimagda.pl. Jeżeli są tutaj chętni bliźniacy do wywiadu to serdecznie prosimy o kontakt. Pojawił się także wpis o tym, że fajnie jest brać, ale dobrze jest też dawać, co nieco o 1 września, o przygotowaniach do szkoły, o tym, co lubi Paulina oraz o tym, dlaczego ludzie oszukują?

W tym tygodniu, licząc od poniedziałku, wyjątkowo mało przeczytałam. Udało mi się zapoznać tylko z ,,Turkusowymi szalami" i jestem trochę za połową ,,Idealnego życia" Steel. Wczoraj dotarła do mnie także jedna z 20 nowych książek o Koszmarnym Karolku. Tak więc już wiecie opinii o jakich trzech książkach możecie spodziewać się w przyszłym tygodniu. Udało mi się także zakupić Anię z Zielonego Wzgórza w kiosku za 5,99. Sztywna oprawa, bardzo ładne wydanie, prawdziwa okazja, jak za tę cenę.

Wczoraj także wybrałam się do Bydgoszczy po odbiór dyplomu z uczelni. Cieszę się, że mam to już za sobą, choć po podroży byłam padnięta. Przy okazji wizyty w wielkim mieście wybrałyśmy się także do kina. Początkowo naszym celem miała być Lucy, ale ja jednak ostatecznie zdecydowałam się na Wakacje Mikołajka. Już za kilka dni opinia o obu filmach na naszym bliźniaczym blogu. W ten weekend Babcia ma także imieniny, więc z pewnością się tak wybierzemy. A jakie Wy macie plany? Jak mijają pierwsze dni w szkole, a może jeszcze macie wolne lub pracujecie?

10 komentarzy:

  1. Też właśnie chciałam obejrzeć Mikołajka :) Ja mam w planach jutro koncert Bartosiewicz, mam nadzieję że na niego trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze korzystam z ostatnich uroków studenckich wakacji, a wczoraj razem z chłopakiem w ramach rocznicowej randki wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową i o dziwo szalenie mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, ja nie jestem przekonana do takich wynalazków :)

      Usuń
  3. "Anię z Zielonego Wzgórza" też zakupiłam, świetna okazja. Ciekawe, jak to jest być bliźniakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to jest być jedynakiem :) Z pewnością fajnie, jak się jest dwujajowym. Jednojajowe pewnie mają gorzej :)

      Usuń
  4. Ja też chętnie obejrzę Mikołajka. Wczoraj otrzymałam książkową nagrodę tej bajki i jestem nią zachwycona. Tak pięknego wydania jeszcze nie miałam.
    A u mnie weekend w miarę spokojnie. Jutro zamierzam sprzątać, piec ciasto i pisać recenzje, a w niedzielę przyjmuje gości :)
    ps. wszystkiego najlepszego dla twojej babci - niech żyje 100 lat a nawet 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze :) A babci wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń