Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 20 czerwca 2014

Życiowe piątki.



Oby tak było...

Jak na razie czekają mnie jeszcze jakieś 2-2,5 tygodnie studiów. Mam jeszcze dwa egzaminy i obronę pracy licencjackiej, ale najpóźniej na początku lipca powinnam mieć już wreszcie wolne i rozpocząć wakacje. Żeby mi się jednak nie nudziło powoli przygotowuję się do Blogowego WOW oraz dzięki niezwykłej uprzejmości Pauliny mam nowe zajęcie. Założyłyśmy bloga Bliźniacy dla Bliźniaków. Jeśli tylko macie ochotę to zapraszam serdecznie do podczytywania.


Ostatnio zarzucałam Was sporą ilością literatury dziecięcej i młodzieżowej. W najbliższym czasie niestety się to jeszcze raczej nie zmieni. Mam jeszcze zaplanowane 3 wpisy z moimi opiniami o książkach - ,,Bzik i Makówka przedstawiają: Zgniłobrody i Luneta Przeznaczenia" , ,,Martynka. Moje pierwsze historyjki" i ,,Jeżynka nie chce się bawić". Zamówione mam jednak jeszcze 6 tomów ,,Na tropie bestii" dzięki uprzejmości wydawnictwa Papilon oraz ,,Ukrytą bramę", ,,Skrzynię piratów" i ,,Pas Deltory. Mroczne cienie". Będzie więc typowo dziecięco, młodzieżowo i fantastycznie, czyli tak, jak ostatnio lubię.

A jak Wam mija wolne? Macie już wakacje? Ja, jak już w końcu będę miała wolne to planuję wyjechać do Bełchatowa, Łodzi, Torunia. Może jeszcze gdzieś się wybiorę, zobaczymy:) Tymczasem życzę Wam szybkiego zakończenia roku szkolnego, odpoczynku od pracy i udanego weekendu!

14 komentarzy:

  1. Czekanie na obronę...skąd ja to znam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już niestety wakacji nie mam, ale mam za to długi weekend. I urlop w lipcu. Przygotowania do obrony - znam ten ból :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już bardziej męczy ten odległy termin, bo już bym chciała mieć wolne.

      Usuń
  3. Obrona już dawno za mną, wakacji również już nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wakacje będę miała długie, mam nadzieję gorące i niestety... dość pracowite, ale myślę, że nie będzie aż tak źle :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma nadzieję, że wreszcie uda mi się przeczytać to,co nie zdążyłam do tej pory;)

      Usuń
  5. A ja jestem na przymusowym zalecanym od lekarza odpoczynku, dlatego bardzo zazdroszczę wszystkim tym, którzy właśnie planują wakacyjne wyjazdy!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wakacji jeszcze nie mam, sesja trwa, a i tak moje wakacje nie zapowiadają się fascynująco - może uda mi się gdzieś pojechać, mam nadzieję! Poza tym czeka mnie gonitwa po lekarzach i obecnie jestem w trakcie poszukiwania pracy (nie wytrzymam całych wakacji siedząc w domu i nic nie robiąc :) ), którą mam nadzieję, że znajdę już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia w szukaniu pracy. Ja w tym czasie poleżakuję:)

      Usuń
  7. Ja wolne już mam od połowy maja, bo jestem tegoroczną maturzystką. A wole mija wręcz bajecznie, w końcu można oderwać się od szarej rzeczywistości i poleniuchować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, 3 lata temu też tak sobie leniuchowałam i mam to jeszcze zamiar powtórzyć za 2 lata.

      Usuń