Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 stycznia 2014

Życiowe piątki.



W zeszły weekend udało mi się skończyć ,,Lolitę", ale nie mogę powiedzieć, żebym była zachwycona tą pozycją. Być może stało się tak dlatego, że nie czytałam jej w momencie, w którym miałabym na to jakąś wielką ochotę. Przede mną jeszcze ,,Doktor Żywago" Pasternaka, którym to zakończę moją literacką przygodę na studiach w tym semestrze. Mam nadzieję, że on bardziej mi się spodoba.

W domu czeka na mnie ,,Refren poranka", o którym wspominałam Wam już tydzień temu. Pierwsza część bardzo mi się podobała, więc mam nadzieję,że i z tą nie będzie inaczej. Być może uda mi się ją przeczytać w ten weekend, bądź niebawem.

Mam także do sprzedania kilka książek po naprawdę atrakcyjnych cenach. Zapraszam- KLIK.

Otrzymałam także przesyłkę z Egmont-u, a większa część jej zawartości była dla mnie niesamowitą, ale cudowną niespodzianką. Już niedługo będziecie mogli przeczytać o tym więcej na blogu. Zdradzę, że dostałam 3 gry planszowe i 2 książeczki. 

Miłego weekendu ;)

21 komentarzy:

  1. Widzę, że rozpoczyna Ci się wspaniały weekend. Ja niestety jutro jadę na cały dzień na uczelnię, ale może jakoś to przetrwam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekaw zawartości tej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też Lolita nie koniecznie do gustu przypadła, a na te gry planszowe czekam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie słyszałam, że jest fajna,a niestety...

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tych gier planszowych. Czekam na twoje relacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powieść Nabokova czytałam dawno temu. Jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się rozpisywać nie będę, ale krótko mogę powiedzieć, że mnie nie zachwyciła.

      Usuń
  6. Czytałam i pisałam o "Lolicie" - tematyka bulwersująca, ale język Nabokova zachwyca.
    Mój znajomy ostatnio mnie zaskoczył teorią, że Humbert Humbert mógł nie byc do końca pedofilem:

    http://ksiazkizpolki.blox.pl/2012/04/Tytul-Lolita-Autor-Vladimir-Nabokov-Wydawnictwo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś mianowana do Liebster Blog Award :) http://zanim-zajdzie-slonce.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Za "Lolitą" nie przepadam, ale "Doktor Żywago" jest wg mnie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pozycje, ale nie miałam okazji ich czytać, czekam na wrażenia. ;) Uwielbiam gry planszowe. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jestem ciekawa tych gier :) Pisz o nich szybko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem strasznie zmęczona i czekam końca ;)

    OdpowiedzUsuń