Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 27 września 2013

Życiowe piątki.



W tym tygodniu udało mi się zakończyć praktyki. Bywały lepsze i gorsze chwile, jednak jestem zadowolona, że już je ukończyłam, bo to oznacza, że mam więcej czasu na czytanie, który staram się wykorzystywać.

Udało mi się dotrzeć już do końca 4. tomu ,,Baśnioboru". Rozważam, czy zabrać się za ostatnią część, czy raczej zrobić sobie przerwę na ,,Grę o Ferrin" Katarzyny Michalak. Obydwie są fantastyczne, jeszcze nie wiem, na którą się zdecyduję.

Jeśli jestem już przy temacie wygranych to wspomnę, że w tym tygodniu szczęście uśmiechnęło się do mnie dwukrotnie. Udało mi się wygrać ,,Przepis na szczęście" na blogu autorki oraz dziś rano czekała na mnie wiadomość na poczcie, że wygrałam także u Hadzi. Bardzo się cieszę i dziękuję:)

Zbliża się także 33. rocznica ślubu rodziców, dlatego też postanowiłam w tym roku skusić się na zupełnie inny prezent, niż dotychczas. Z pomocą przyszedł mi portal Gazetomania, który zaproponował mi współpracę. Moja opinia jest jednak w pełni subiektywna.


Otrzymałam aż dwa egzemplarze gazety. Jeden ładnie oprawiony w ramę ( można wybrać sobie odcień ) oraz drugi w formie zwyczajnej gazety.


Na stronie znajduje się już wiele gotowych tekstów, które można szybko wykorzystać, zmieniając tylko dane solenizantów. Ja skusiłam się na gotowiec, jednak można także pokusić się o kreatywność i samemu coś wymyślić:)

Stworzenie własnej gazety zajęło mi raptem 5 minut, choć nie jestem za bardzo obyta w tego typu programach:) Można zmieniać ustawienie, nagłówek, datę. Wszystko jest bardzo szczegółowo opisane, tak że nie powinno być problemu z realizacją zamówienia.

Mi przesyłka bardzo się podoba, babcia także zachwycona. Teraz tylko czekać na reakcję jubilatów, gdy zobaczą swój najnowszy upominek. Jestem jednak przekonana, że będą zachwyceni:)


W następną środę wyruszam także na studia. Plan już mam, jestem tylko ciekawa, jak będzie z czasem na bloga. Tymczasem jednak wypoczywam i rozkoszuję się kolejnymi lekturami.

19 komentarzy:

  1. ale super, będę pamiętać za rok na 33 rocznicę moich rodziców :) gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł, powodzenie na studiach Kiti xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent. Też muszę ad takowym pomyśleć dla moich rodziców ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Moi rodzice za rok będą obchodzić okrągłą 25 także na pewno się skuszę na taką gazetę, bo już nie wiemy z rodzeństwem co im wymyślić! A jaki jest koszt takiej gazety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej z przesyłką niecałe 150 złotych, ale są różne warianty cenowe.

      Usuń
  5. prezent jest niesamowity i na pewno orginalny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł. Ja kiedyś na zlecenie znajomych robiłam prezent dla ich kolegi na 30 urodziny. To była gazeta, w której wszystkie artykuły i zdjęcia dotyczyły właśnie jubilata. Oni napisali teksty i dali mi fotki a ja zrobiłam z tego gazetkę. Był zachwycony.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę miłego czytania kolejnych książek :) Dla mnie wolny czas właśnie też się kończy...

    OdpowiedzUsuń