Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 13 września 2013

Życiowe piątki.



Moje plany czytelnicze nadal są strasznie ograniczone. Sporo udało mi się przeczytać w weekend, co nie zmienia jednak faktu, że w tygodniu szkolnym nie mam prawie wcale tego czasu. Niemniej w końcu udało mi się skończyć 2 część ,,Baśnioboru", więc niebawem może spodziewać się mojej opinii na jej temat:)

Jestem zadowolona z tego, że udaje mi się czytać Wasze blogi regularnie. I tutaj wielka prośba do Was - jeśli nie zostawiam u Was komentarzy to proszę podajcie mi adres bloga i dodam go do obserwowanych. Po zmianie nicków Google + nie ogarniam wszystkich, którzy do mnie wchodzą i których obserwuję. Niestety...

W weekend zamierzam znowu przeczytać, jak najwięcej. Mam taką straszną ochotę na lekturę, jednak czas niestety nie za bardzo mi na to pozwala. Bardzo nad tym ubolewam.

Za trochę ponad 2 tygodnie wracam ponownie na studia, zobaczymy, jak to będzie;) Niemniej zamierzam znaleźć także czas na lekturę książek, nie tylko tych rosyjskich:)

Miłego weekendu:)

14 komentarzy:

  1. Ja też mam mało czasu ostatnio, a póki ładna pogoda to wykorzystuję na maksa, a stosik mi się piętrzy i czeka na swój czas;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie wpadasz, więc Ci linku nie zostawiam:) Zawsze jesteś u mnie bardzo mile widziana, a szczególnie dziś, bo zaczęłam nową inicjatywę:)
    Życzę powodzenia w czytaniu i nie mogę się już doczekać 2 cz. Baśnioboru - narobiłaś mi na niego "smaka" po 1 części. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj ustanowiłam rekord. Dwie i pół książki w jeden dzień... Dawno nie było tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio coś narobiło się zaległości czytelniczych. Jakoś mój zapał do czytania ostygł trochę, ale mam nadzieję, że to przejściowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie odwrotnie. Mam sporo chęci, a czasu mało.

      Usuń
  5. Ja też planuję w weekend poświęcić więcej czasu na czytanie :) Może nawet zarwać nockę :)
    Kruszynka przeczytała Po kres czasu w sumie z dnia na dzień i mi na ambicję weszła ;) Tak szybko jak Ona to książki nie przeczytam, ale może chociaż przez weekend mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, Paulina to ma tempo, jak jej się książka spodoba. Mi też na ambicję wchodzi ale swoimi statami;p

      Usuń
  6. Osobiście zauważyłem u siebie dziwną prawidłowość - im mniej wolnego czasu, tym większa ochota na czytanie. Jak już mam dzień lub dwa wolnego, czytam niewiele.
    Studia konkretnie ograniczają ilość wolnego czasu. Chyba że korzystamy ze środków komunikacji miejskiej - dojazd i powrót potrafią dać kilkadziesiąt minut, które można wykorzystać na lekturę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja akurat nie dojeżdżam, więc nie będę miała tego czasu. Ale z tych czytaniem w wolne i zajęte dni coś jest na rzeczy:)

      Usuń
  7. Ja w tym roku dopiero rozpoczynam studia i trochę się tego boję. Również brakuje mi czasu na czytanie. A może chęci? Sama nie wiem, jak na razie wolę oglądać filmy (:

    OdpowiedzUsuń