Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 9 lutego 2023

,,W snach to ja trzymam nóż" Ashley Winstead

 ,,W snach to ja trzymam nóż" 


,,W snach to ja trzymam nóż" Ashley Winstead to jedna z kryminalnych propozycji.

Główną bohaterką została studentka, która po latach zdecydowała się na udział w zjeździe absolwentów. To właśnie także w związku z tym była to doskonała okazja do tego, by dowiedzieć się z jakiego powodu doszło do śmierci przed laty.

W wolnym czasie postanowiłam skusić się na tę lekturę. W ogólnym rozrachunku okazała się całkiem satysfakcjonująca, ale i tak zabrakło mi tutaj większego napięcia i takiego efektu wow.

Na pewno pomysł na fabułę jest bardzo ciekawy i odkrywanie kolejnych tajemnic z przeszłości jest interesującym rozwiązaniem. Z pewnością sporo osób zainteresuje się tym wywiadem.

,,W snach to ja trzymam nóż" Ashley Winstead to udane czytelnicze spotkanie. 

Moja ocena: 4.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że książka jest już na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, patrząc na to ile książek się ukazuje, muszą być wśród nich takie, w których WOW zabraknie. Ale i tak oceniłaś ją wysoko, więc na pewno warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tytuł i okładka, a i zarys fabuły brzmi ciekawie, lubię takie klimaty. Może kiedyś przeczytam. Pozdrawiam, Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się całkiem interesująca, przyjrzę się bliżej tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej będę polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń