Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 1 lutego 2023

,,Też tak mam" Magdalena Kostyszyn

 ,,Też tak mam"


,,Też tak mam" Magdaleny Kostyszyn to książka, która skupia się na poruszaniu życiowych zagadnień.

W tym zbiorze autorka zwróciła uwagę na życiową tematykę, jednocześnie pokazując to, że wiele kobiet boryka się z problemami pracy, życia z partnerem, czy miesiączki.

Dzięki przytaczaniu konkretnych zachowań wiele odbiorczyni wnioski może podsumować właśnie tytułowymi słowami, gdyż okazują się one nadzwyczaj prawdziwe.

,,Też tak mam" Magdaleny Kostyszyn to jedno z wydań, które faktycznie zachęca do przemyślenia pewnych kwestii.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

2 komentarze: