Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 26 listopada 2022

,,Wysłuchaj mnie" Tess Gerritsen

 ,,Wysłuchaj mnie"


Lubię zapoznawać się z twórczością Tess Gerritsen. Z racji tego, że dawno nie miałam już ku temu okazji postanowiłam to zmienić. 

Książki napisane przez autorkę trzymają w napięciu do samego końca i tak też było też tym razem. Odbiorca ma szansę zaznajomić się z kolejną propozycją duetu Rizzoli i Isles. Zajęci zabójstwem pielęgniarki mogą nie mieć czasu w porę zareagować na inne zdarzenia.

Poznawanie twórczości tej autorki zawsze jest dla mnie ciekawym doświadczeniem czytelniczym. Tak było też tym razem i z tego powodu z olbrzymią przyjemnością zainteresowałam się wydaniem ,,Wysłuchaj mnie".

Dobrze jest zdawać sobie sprawę z tego, iż jest to któryś tom serii. W przypadku wydań kryminalnych nie ma to już dla mnie jednak aż tak dużego znaczenia.

,,Wysłuchaj mnie" Tess Gerritsen to jedno z tych wydań, które trzyma w napięciu do samego końca.

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie książki, które trzymają mnie w napięciu do końca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam autorki, ale jesli fajnie sie spedza czas z ta ksiazka, to wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam okazji zaczytać się w twórczości tej autorki, a pozycja ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio wróciłam do tej serii, chciałam sobie przypomnieć bo uwielbiam książki Tess. Nie sięgnęłam jeszcze tylko po Wysłuchaj mnie ponieważ nie ma więcej a ja nie chce się żegnać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys czytalam wszystko Tess,ale jakoś pozniej nie mialam okazji,wkec moze tez warto to zmienić:)
    Agaman

    OdpowiedzUsuń