Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 26 listopada 2022

Pędzące żółwie. Wyścig do choinki

 Pędzące żółwie. Wyścig do choinki 


Pędzące żółwie. Wyścig do choinki to jedno ze świątecznych wydań gry na długie wieczory.

Na raz w rozgrywkach mogą brać udział 4 osoby. Do gry została dołączona także instrukcja, która bardzo dokładnie wyjaśnia, jak rozpocząć grę i ile kart przypada na jednego gracza. Głównym celem jest dotarcie do mety i zdobycie jak największej ilości punktów, które wymienia się później na żetony. 

 Jeśli lubicie Pędzące żółwie i dobrze orientujecie się w zasadach gry to opisywana gra także Wam się spodoba. Jej atutem jest świąteczna wersja opakowania oraz planszy Pędzących żółwi.

Na pewno jest to już klasyka. Jeśli jednak zwrócić uwagę na integrację rodziny i znajomych to w tej roli wydanie świąteczne również sprawdzi się znakomicie. Jedna rozgrywka trwa ok. 20-30 minut i może być miłym przerywnikiem pomiędzy innymi obowiązkami.




Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

 

6 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tej gry, ale wydaje się całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. To cudna gra, w której moje dzieciaki są zakochane!

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno ciekawy pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej grze i zaciekawiła mnie na tyle, że włączyłam ją do prezentów świątecznych na ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemknęła mi ta gra gdzieś na półce i słyszałam, że cieszy się dużą popularnością.

    OdpowiedzUsuń
  6. To może być fajny i ciekawy pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń