Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 27 listopada 2022

Emma i Wioletta. Prawdziwy powód, tom 4


 

Seria komiksów o dwóch siostrach zafascynowanym tancem należydo moich ulubionych. 

Ponownie w tym wydaniu przeniosłam się do tanecznego świata Emmy i Wioletty. W tym tomie jedną z sióstr poproszono o dołączenie do innej grupy występowej. Czy zgoda oznaczałaby to, że zdradziła swoich przyjaciół?

Seria jest cudowna pod tym względem, że już od pierwszego tomu wiadomo, że Emma i Wioletta nke będą specjalizowały się w jednym typie tańca mimo tego, że są siostrami i mogło być to ich marzeniem.

Lektury o tańcu cieszą się sporym zainteresowaniem odbiorców. Nie inaczej jest też w tym przypadku. To bardzo mądry cykl komiksów, który pokazuje, że wątpliwości mogę dopaść nas w dowolnym momencie. 

,,Emma i Wioletta. Prawdziwy powód, tom 4" to świetna propozycja dla osób, które znają poprzednie części.


Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

5 komentarzy:

  1. To na pewno ciekawy komiks.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny. Podoba mi się wątek fascynacji tańcem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie komiksy, ten również mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kreska i kolory są w tym wydaniu komiksu, jestem zachwycona jego wyglądem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już ten komiks za sobą i utwierdzam się tylko w tym, że to rewelacyjna seria. ;)

    OdpowiedzUsuń