Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 27 listopada 2022

Mali Bogowie. Cała prawda o Odysei, tom 6


 

Mitologia przekazana w takim humorystycznym wydaniu na pewno znajdzie swoich odbiorców. 

Po raz kolejny odbiorca przenosi się do świata Tauruska. W szóstym tomie serii mamy okazję poznać historię podróży Odyseusza wraz z głównymi bohaterami. Czy była ona udana?

Komiks jest naprawdę świetny i z przyjemnością czekam na kolejne tomy tego cyklu. W związku z tym, że mitologia jest podana w nim w tak przystępnym wydaniu z powodzeniem można poszerzyć swoją wiedzę na ten temat.

Każdy tom skupia się na jednej sytuacji przewodniej, jednak za każdym razem można poczytać także o innych mitologicznych scenach, co się dodatkowo ceni.

 ,,Mali Bogowie. Cała prawda o Odysei, tom 6" to wspaniała okazja do poznania nowych faktów i postaci z mitologii w bardzo przystępnej formie.


Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. I taka przystępna forma dociera do wielu młodych umysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria jest świetna! Doskonale się przy niej bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wiele pozytywnych opinii o tym komiksie, ale jeszcze sama go nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brat ma ten komiks na półce, polecał wielokrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń