Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 29 listopada 2022

Adaptacje literatury. Ivanhoe

 Adaptacje literatury. Ivanhoe 


Nie miałam wcześniej styczności z tą postacią. Wydanie ,,Adaptacje literatury. Ivanhoe" było dobrą okazją do tego, by to zmienić.

W tym komiksie odbiorca ma szansę przenieść się w dalszą przeszłość. Był to jeszcze czas, kiedy małżeństwa były aranżowane I nie każdemu to odpowiadało.

Jestem zdania, że zawsze przyjemnie jest poznać jakąś nową historię. W związku z tym to wydanie sprawdziło się w tej roli znakomicie. Nie za duża czcionka i spora ilość tekstu sprawiają, że jest co czytać przez dłuższy czas. 

,,Adaptacje literatury. Ivanhoe" to genialna czytelnicza nowość również dla dorosłych. 



Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

 

5 komentarzy:

  1. Nie znałam tej serii adaptacji klasyki, a naprawdę warto się nią zainteresować z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że powstają takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na książkę, jednak ja nie jestem za komiksami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam wcześniej styczności z tą książką

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na przedstawienie tej historii w formie komiksu. Przy okazji, dość klasyczna już opowieść, dostała drugie życie!

    OdpowiedzUsuń