Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 30 listopada 2021

,,Dobre wychowanie" Amor Towles

  ,,Dobre wychowanie"


Amor Towles zasłynął dzięki książce ,,Dżentelmen w Moskwie", z którą także mam chęć się zapoznać. Na razie skusiłam się na ,,Dobre wychowanie" tego autora.

Fabuła zaczyna się w 1937 roku. Katey i Eve, dwie bliskie sobie osoby spędzały noc w lokalu, chciały się nieco upić, a za resztę pieniędzy iść później coś zjeść. Ich kolejka z alkoholem jednak nieco przyspieszyła i szybko skończyły im się pieniądze. Wtedy własnie w lokalu pojawił się pewien mężczyzna, dobrze ubrany, widać było, że ma sporo pieniędzy i dobre wychowanie. Jedna z kobiet postanowiła się nim zainteresować.

Książka nie jest sielanką, nie brakuje tutaj bardziej makabrycznych momentów, wymiany zdań, tymczasowego zerwana stosunków. Amor Towles pokazuje co może spowodować jeden mężczyzna, który wpadnie w oko obu kobietom. Czy jednak była to obustronna miłość? Czasami życie pisze dla nas różne scenariusze. 

Autor pisze bardzo elokwentnym, poetyckim językiem. Przez książkę jednak się płynie, dzięki czemu z tym wydaniem zapoznałam się bardzo sprawnie. Całość została wydana w sztywnej oprawie, czcionka jest dość drobna, ale fabuła tak zajmująca, że nie sposób się od niej oderwać. 

,,Dobre wychowanie" Amor Towlesa to fascynująca pozycja o sile mołości, przyjaźni, przypadkowym spotkaniu i nie tylko. 

Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

13 komentarzy:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby mnie wciągnąć. Lubię tego typu klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już czeka na półce na spotkanie, jestem jej bardzo ciekawa, przeznaczę na nią czas w nieco spokojniejsze weekendowe dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę! ja sobie chyba ją podaruję pod choinkę, bo jestem naprawdę ciekawa tej historii

      Usuń
  3. Czytałam i osobiście bardzo polubiłam tę historię już od pierwszej strony, też mi się bardzo podobała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jak język powieści odzwierciedla czasy w których została osadzona książka. I takie historie z zabieganiem dwóch osób o miłość jednej. Wiadomo: miłość kręci światem, także literackim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro przez książkę się płynie to koniecznie musi ona pojawić się w mojej kolekcji. Sama fabułą również mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. sama okładka mi się podoba, a jak przeczytałam recenzję to biorę i się nawet nie zastanawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę książkę na liście lektur do przeczytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka na prawdę mnie zainteresowała, chociaż nie wiem, czy to nie za dużo jak na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, to nie jest mój klimat. Mam jednak kogoś, kogo może zainteresować ta książka i podeślę tej osobie Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło można spędzić czas z tą pozycją, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna pozycja. Sądzę,że kiedyś się skusze na nią. Na razie zapisuje ją na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej książki ani autora. Ale nie sięgam po takie propozycje, więc podziękuję tym razem.

    OdpowiedzUsuń