Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 29 listopada 2021

,,Gigant Poleca. Polowanie na Mikiego"



Po raz kolejny czytelnicy komiksów Gigant Poleca mogą zapoznać się już 6 wydaniem tej komiksowej serii. W tym wydaniu dwukrotnie możemy poczytać o małych kaczorach, jest także Sknerus, Mickey i tropienie przestępców. Na pewno nie można narzekać na brak wrażeń. Mamy do czynienia z dużą liczbą komiksowych opowieści. Niektóre mają po jednej stronie, inne są bardziej rozbudowane. Jest to typowy zabieg dla serii Gigant Poleca. Pozycja została wydana w małym, poręcznym formacie z cienkimi kartkami. Dzięki temu jest lekka, a dzięki komiksom dowolnej długości możemy się zapoznawać z nim w wolnej chwili. 

 Moja ocena: 5/6  

Można już zamawiać prenumeratę „Gigant Poleca” na 2022 rok.



Kupując w prenumeracie można sporo zaoszczędzić:

- całoroczna prenumerata wraz z kosztami wysyłki to jedyne 87,92 zł

- w 2022 będzie aż 8 wydań „Gigant Poleca”

- 100 pierwszych osób, które wykupią roczną krajową prenumeratę od nr 1/22 (8 wydań) w cenie 87, 92 zł, otrzymają prezent w postaci jednego egzemplarza Gigant poleca extra nr 1/2021 (Agenci i detektywi) lub Mamut Mega Giga.


Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Mój mąż uwielbia te komiksy i często je sobie kupuje. Mamy w pokoju już niezły stosik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Donald już jako dziecko odrzucał. Dla mnie to była zbyt slapstickowa historia. Choć dziś rozumiem wiele podtekstów więcej, które przemyca autor, to nadal nie pałam miłością do Giganta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prenumerata zazwyczaj lepiej się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Są dzieci, które luba czytać komiksy będą bardzo zadowolone wlasnie z tej czesci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dziecko jeszcze za małe. Pewnie przyjdzie czas na komiksy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten tom jeszcze przede mną, ale już nie mogę się doczekać, bardzo lubię giganta i mam nadzieję, ze na przyszły rok też będzie taki fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu fanów tych komiksów ma stare wydania. Kiedyś robiły one furorę. Teraz niestety, są nieco mniej popularne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłośnicy tej serii z pewnością będą zachwyceni, wiele dzieciaków przekonuje się do komiksowych opowieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój kuzyn jest fanem komiksów, a tych szczególnie! Prenumeratę ma zamówioną już od kilku tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córka ostatnio polubiła się z komiksami. Ten tytuł bardzo by się jej spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w domu całą serię komiksów z Kaczorem Donaldem z dzieciństwa :) tata mi kupował :) Pamiętam jak je czytałam i bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się komiksy z serii Gigant Poleca.

    OdpowiedzUsuń