Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 23 września 2021

Mała Asia w wielkiej puszczy/Złamane skrzydło Adrianka. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać

Mała Asia w wielkiej puszczy. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać


,,Mała Asia w wielkiej puszczy" opowiada o żubrze. Bardzo lubię tę serię, bo można się z niej dowiedzieć różnych ciekawostek na dany temat. Tym razem poznajemy małą żubrzycę Asię, która w wyniku różnych okoliczności musiała walczyć o życie. Ludzie także nie mogli zostawić na niej swojego zapachu, by mogła wrócić do stada. Czy jej się to udało? Pozycja została wydana w sztywnej oprawie w serii Pomóż mi przetrwać, która przybliża czytelnikowi różne gatunki zwierząt. Została podzielona na krótkie rozdziały, na zakończenie są ciekawostki o żubrze.


Złamane skrzydło Adrianka. Akademia mądrego dziecka. Pomóż mi przetrwać


Bociany to bardzo ładne zwierzęta, które wylatują do ciepłych krajów. Zanim jednak do tego dojdzie możemy przeczytać historię bociana Adrianka, która mogła wydarzyć się naprawdę. Wykluł się jako kolejne bocianie dziecko, w rezultacie czego inne maluchy go objadały. Czy Adrianek mógł przeżyć? Ewa Nowak stworzyła historię, która mogła wydarzyć się naprawdę. Pozycja została wydana w sztywnej oprawie, podzielona na krótkie rozdziały sprawia, że czyta się sprawnie. Na zakończenie dodane zostały ciekawostki o bocianach.   


  Moja ocena: 5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

13 komentarzy:

  1. Jakie ładne okładki. Przykuwają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książeczki o zwierzętach zawsze wzbudzają ciekawość dzieci. I ładne ilustracje. Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, takie książki można brać w ciemno, zawsze się spodobają :-)

      Usuń
  3. Ciekawa propozycja dla dzieci. Uczy empatii i wiedzy o zwierzętach.
    www.miloscmamy.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i ciekawe obie książeczki. Dzieci uwielbiają historie o zwierzętach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodatkowo są bardzo pouczające i w mądry sposób pokazują jak można dbać o naturę

      Usuń
  5. Czytałam dwa tytuły z tej serii wydawniczej. Bardzo mi się podobały, mądre i pięknie ilustrowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wydana ksiązka. Wcześniej się z nią nie spotkałam, a szkoda, bo widzę ją u siebie w zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie wiedziałam, że w Akademii Mądrego Dziecka są i takie pozycje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta lektura jeszcze przede mną, ale już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się grafika ksiazki. Sądzę,że każde dziecko może być zadowolone z takiej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego typu książki zawsze podobały się mojemu synowi, podejrzewam, że nawet teraz z uśmiechem i ciekawością by po nie sięgnął. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy książeczki z serii Akademia Mądrego Dziecka, nigdy chyba jeszcze nie natknęłam się na kiepski tytuł.

    OdpowiedzUsuń