Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 13 czerwca 2021

,,Minecraft. Kompaktowe konstrukcje" Thomas McBrien

 ,,Minecraft. Kompaktowe konstrukcje"

Minecraft to jedna z tych gier, o których sporo się słyszy. Postanowiłam zapoznać się z jedną z publikacji, która pokazuje w jaki sposób tworzyć kompaktowe konstrukcje. Jak zapewnia autor, idealnie sprawdzi się dla początkujących i zaawansowanych graczy.

Na początku mamy krótkie wprowadzenie, dzięki któremu jeszcze lepiej zrozumiemy w jaki sposób tworzyć różne rzeczy. Później mamy ponad 20 niesamowitych projektów, które można wykorzystać podczas zabawy. System alarmowy, bajkowy domek na drzewie, szkoła superbohaterów, samolot strażacki to tylko niektóre z nich.

Przy każdym miniprojekcie wszystko zostało wytłumaczone krok po kroku, dodatkowo autor zadbał o narysowanie poziomu trudności oraz czasu na przygotowanie danej scenerii.Przy każdym z nich jest także napisanych kilka słów na jego temat.

,,Minecraft. Kompaktowe konstrukcje" to pozycja dla miłośników tej gry, ale także tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę i chcą wiedzieć, w jaki sposób stworzyć różne miniprojekty. Sztywna oprawa i poręczny format na pewno są dodatkowymi zaletami. 


Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

10 komentarzy:

  1. Myślę że mija młodociana siostra była by zainteresowana taka książka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kuzyn na pewno byłby zachwycony ta książka, jest zafascynowany ta gra 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś moj3 corka chcialaby taką ksiazke. Bardzo jest fajna. Może kupię na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz widzę ten komiks, ja jestem na etapie zupełnie innych ksiażek. Ale myślę, ze z czasem moje dzieci i tych bohaterów poznają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna książka. Na pewno dzieci będą nią zainteresowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę książkę, ale jeszcze do niej nie sięgałam, ale jestem pewna, że mój chrześniak będzie zachwycony :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój syn bardzo lubi tę grę i jest w niej dosłownie mistrzem. Ma niesamowite pokłady wyobraźni i tworzy przeróżne budowle. Ta ksiązka spodobałaby mu się kiedyś - teraz bez niej świetnie sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie udało mi się wbić w minecraftowy świat, ale fani tej rozrywki z pewnością będą zachwyceni. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno miłośnicy Minecrafta będą z tej pozycji bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie moja bajka. Nie lubię Minecrafta, teraz i jak byłam dzieckiem nie przepadam za tą grą.

    OdpowiedzUsuń