Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 12 czerwca 2021

Moje pierwsze zadania do wyklejania - Paddington, Przygody Misia Paddingtona. Podróże

,,Moje pierwsze zadania do wyklejania. Paddington"

Miś Paddington to na pewno jeden z ulubionych niedźwiedzich bohaterów dzieci. Ten bohater jest tak sympatyczny i ma tak wiele przygód, że nie można się nudzić. W tej pozycji zadania polegają głównie na naklejaniu odpowiednich obrazków na cienie i to się sprawdza. Dzięki temu dziecko musi odwzorować to co widzi. Dodatkowo w całej książce są ukryte kanapki i należy je odnaleźć. Po każdym dobrze wykonanym zadaniu, także labiryncie, szukaniu różnic, należy sobie nakleić łapkę za dobrze wykonane zadanie. Ja jestem zachwycona tym wydaniem i jestem przekonana, że najmłodsi odbiorcy podzielą moje zdanie.



,,Moje pierwsze zadania do wyklejania. Przygody Misia Paddingtona. Podróże"

Paddington lubi podróże, a młody odbiorca może podróżować razem z tym sympatycznym misiem. W tej części mamy już konkretne zadania do wykonania, a za każde z nich można przykleić sobie łapkę. Razem z Paddingtonem możemy znaleźć wyjście z labiryntu, podążać śladem linii, pokolorować ilustrację, dokończyć rysunek, poszukać różnic i oczywiście nie zabraknie także zadań typowo z naklejkami. Te znajdują się w środku książki i są opisane tytułami, dzięki czemu dziecko nie ma problemu z tym, które użyć do danego zadania.



Obie pozycje z Paddingtonem są świetne dla miłośników tego misia i nietuzinkowych zadań z naklejkami. Pierwsza skupia się główne na naklejaniu na cienie, a w drugiej należy wykazać się większą inwencją twórczą i spostrzegawczością. 

 Moja ocena: 5.5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

12 komentarzy:

  1. Fajne, kreatywne zajęcie dla dzieci takie wyklejanki. Coś na pewno z tego wyniosą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś Paddington to wdzięczna postać, a te książeczki są urocze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i kreatywne książeczki, które z pewnością najmłodszym wypełnią dobrze czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaki uwielbiają taką zabawę, a jak jeszcze ulubiony bohater, to już mega fantastycznie. :)

      Usuń
  4. Nigdy nie rozumiałem fenomenu misia Paddingtona. Może jak będą miął dziecko to ono mi wytłumaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejne fajne propozycje dla maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze znam tę postać :D Ale jeszcze nie oglądałam filmów. Za to wyklejanki wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paddington jest tak uroczą i sympatyczną postacią. W tym miesiącu ma wyjść kilka książek z nim. Wyklejanki są ciekawe.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy moje dzieci były małe szalały na punkcie naklejek, godzinami mogły się nimi bawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta przygoda też jeszcze przed nami, ale wydaje mi się, że spodoba się moim dzieciom :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama taką książka bym powyklejała

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Paddingtona, wiem komu polecę te zadania z naklejkami.

    OdpowiedzUsuń