Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 22 czerwca 2021

,,Baśnie wybrane braci Grimm na podstawie II wydania z 1819 roku" Bracia Grimm – Jacob Ludwig Karl Grimm i Wilhelm Karl Grimm

 ,,Baśnie wybrane braci Grimm na podstawie II wydania z 1819 roku"

Bracia Grimm słyną z pisania baśni. Tym razem miałam okazję zapoznać się z publikacją na podstawie wydania z 1819 roku.

W zbiorze znajduje się 15 utworów. Możemy przeczytać te najbardziej znane o Królewnie Śnieżce, Jasiu i Małgosi, Kopciuszku, ale także mniej popularne - o Rumpelsztyku, mądrej wieśniaczce, pani Holle. Różnorodność baśni jest naprawdę ogromna. Większość z nich kojarzę z poprzednich lat, więc takie przypomnienie sprawiło mi sporo przyjemności.

Pozycja została wydana w sztywnej oprawie z ilustracjami. Widać, że tekst jest nieco starodawny i z tradycjami, jednak całkowicie nie przeszkadza to w odbiorze. Taka publikacja na pewno świetnie sprawdzi się jako prezent dla miłośników baśni.

,,Baśnie wybrane braci Grimm na podstawie II wydania z 1819 roku" Braci Grimm – Jacoba Ludwiga Karla Grimma i Wilhelma Karla Grimma to prawdziwa gratka dla miłośników ich twórczości.    



Moja ocena: 5.5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


18 komentarzy:

  1. CIekawe wydanie, baśnie Braci Grimm to klasyka, a w takim wydaniu będzie pięknym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wydanie! Bardzo podobają mi się dawne baśnie, te takie mroczne, bez żadnego lukru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wydana ta pozycja, to prawda na prezent będzie fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne wydanie. Aż żal się nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  5. To rzeczywiście prawdziwa gratka. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakież cudowne wydanie baśni Braci Grimm. Zakochałam się w nim, chyba sobie kupie tylko po to, żeby je tylko mieć. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam BAŚNIE :) Szczególnie te Braci Grimm a to wydanie prezentuję się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te baśnie chociaż nie były dla mnie w żadnym stopniu szokujące.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne wydanie! chętnie sama bym je przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem, czy to wydanie jest bliżej okrutnego i krwawego oryginału, czy jest złagodzone dla młodszego odbiorcy

    OdpowiedzUsuń
  11. Śiczne wydanie, piękna grafika, prawdziwa gratka by postawić na swojej półce lub sprezentować komus.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wspaniała klasyka- wychowałam sie na tym i nasze dziewzynki też znają te bajki już:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy baśnie i bardzo często je czytamy wspólnie z dziećmi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ śliczne wydanie. Z chęcią widziałabym takie na mojej półce, tym bardziej, że nadal, mimo wieku, kocham czytać dobre bajki. A Grimm to już legenda przecież!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne wydanie. A książka sama w sobie to klasyka bajek, kazdy powinien mieć egzemplarz u siebie w domu

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam baśnie tak jak moja córka, a ich czytanie i poznawanie jest dla nas przyjemnością. Bardzo mi się podoba to wydanie

    OdpowiedzUsuń