Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 27 stycznia 2021

,,Dzień dobry, kotku!" i ,,Dzień dobry, pingwinku!"

 ,,Dzień dobry, kotku!" 


,,Dzień dobry, kotku!" przedstawia kilka aktywności z życia małego zwierzątka. Została wydana w ramach serii Akademia Mądrego Dziecka, ma przesuwane elementy. Strony są w całości kartonowe z zaokrąglonymi rogami. Tekstu jest bardzo mało i czyta się go sprawnie. Publikacja powinna przypaść do gustu młodemu odbiorcy.





,,Dzień dobry, pingwinku!" to książeczka wydana w serii Akademia Mądrego Dziecka. Jest w całości kartonowa i wydana z zaokrąglonymi rogami. Bajeczka opowiada o narodzinach pingwinka, który miał niebawem przyjść na świat. Całość ma bardzo mało tekstu, jest niezwykle ciekawa i posiada przesuwane elementy, które na pewno zaciekawią dziecko.



Moja ocena: 5,5/6


Wpis powstał w ramach współpracy 
  


9 komentarzy:

  1. Te przesuwane elementy to ciekawy dodatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, aby tego typu powstały też dla dorosłych, przykładowo z fantastyki, czy mitologii. :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne książeczki, myślę że spodobają się każdemu maluchowi. Przesuwane elementy są świetnym dodatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że każdy dzieciak chętnie za nie chwyci, zatem udany pomysł na ksiązkowe prezenty. :)

      Usuń
  3. Jako dziecko uwielbiałam książeczki z ruchomymi elementami, ilez świetnej zabawy mi dostarczały. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te tekturowe książki, nawet udało mi się je ładnie wyeksponować w bibliotece. Mam nadzieję, że te tytuły takie trafia na naszą półkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te książeczki. Na wielki plus zasługuje również walor edukacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są bardzo urocze i warto mieć je w domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  7. też mamy z tej serii, ale jeszcze nie oglądałam z dzieciakami, jestem ciekawa jak zareagują ;-)

    OdpowiedzUsuń