Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 18 października 2020

,,Bezludna wyspa" M.A. Bennett


 

Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 440
Do kupienia: Media Rodzina

Lubię książki młodzieżowe, więc z ogromną przyjemnością zapoznałam się z ,,Bezludną wyspą".

Lincoln przez wiele lat uczył się z rodzicami w domu, jednak w końcu nadszedł czas, by udał się do szkoły, w której uczyli się inni nastolatkowie. Już na samym początku chłopak zrozumiał, że inni uczniowie będą go wykorzystywać. Chciał nawet rzucić szkołę, jednak rodzice namówili go na wakacyjny wyjazd. Czy on coś zmienił w nastawieniu Linka?

Powieść jest niezwykle wciągająca. Cały czas towarzyszy nam muzyka, na końcu jest cała playlista, którą można sobie przesłuchać. Bohater nie narzeka na nudę w szkole, ale dopiero gdy są na wakacyjnym wyjeździe zaczyna się dziać jeszcze więcej.

Choć wątek z bezludną wyspą był dla mnie od początku dość przewidywalny, to zapoznawałam się z nim z przyjemnością, by dowiedzieć się, kiedy prawda wyjdzie na jaw. Bardzo podobało mi się także zakończenie tej powieści oraz jej przesłanie, że każdy z nas może się wykazać w sprzyjających dla nas okolicznościach.

,,Bezludna wyspa" M.A. Bennetta to literatura młodzieżowa najwyższej klasy, która z całą pewnością dostarczy Wam wielu emocji. Mnie urzekło także nawiązanie do ,,Hrabiego Monte Christo", którego uwielbiam.

Moja ocena: 5,5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Media Rodzina.


2 komentarze:

  1. Interesująca młodzieżowa literatura. Będę ją mieć na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro Twoim zdaniem ,,Bezludna wyspa" M.A. Bennetta to literatura młodzieżowa najwyższej klasy, to ja bardzo chętnie polecę tę książkę mojemu nastolatkowi, który uwielbia czytać.

    OdpowiedzUsuń