Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 17 października 2020

,,Pocałunek zwycięzcy" Erin Beaty


 

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 424
Do kupienia: Gandalf

Bardzo ucieszyła mnie informacja, gdy okazało się, że po długiej przerwie ukaże się trzeci tom serii Erin Beaty. Zapoznałam się z nim z największą przyjemnością. 

Sage wiedziała, że nie może jeszcze wyjść za mąż za Alexa z racji wieku. Oboje piastowali dodatkowo ważne stanowiska, niebawem mieli mieć mnóstwo pracy związanej z rozmowami między różnymi narodami. Sage nie domyślała się wtedy, jak to wpłynie na jej stosunki z Alexem.

Mimo tego, że z poprzednim tomem zapoznałam się już ponad rok temu, stosunkowo szybko wkręciłam się w fabułę trzeciego tomu. Sporo tutaj spisków, intryg, ale nie zabraknie także sporej dawki miłości.

,,Pocałunek zwycięzcy" Erin Beaty to trzeci tom serii, z którym warto się zapoznać, jeśli jesteście miłośnikami tej serii. Nowe osoby będą teraz miały o wiele łatwiej, bo z całością będą mogły zapoznać się w krótkim odstępie czasu.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 


2 komentarze:

  1. Fajnie, że teraz można szybko przeczytać wszystkie części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale jeśli kiedyś trafi w moje ręce, to być może dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń