Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 listopada 2019

,,Szczęście przy kominku" Gabriela Gargaś

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 344
Do kupienia: Gandalf

Czytałam kilka książek Gabrieli Gargaś. Szczególnie podobała mi się seria świąteczna. Postanowiłam skusić się na jej kolejną zimowo-świąteczną powieść.

Spoiwem dla wszystkich bohaterów jest antykwariat, prowadzony przez Bunię. Pojawiają się w nim różni goście. Jest małżeństwo z maleńkim dzieckiem, które nie było przygotowane na tak wczesne rodzicielstwo. Nie brakuje syna i wnuczki Buni, a także innych bohaterów.

Postanowiłam przeczytać tę powieść w jeden z wieczorów. Liczyłam na to, że lektura zajmie mi ze 2 dni, a tymczasem okazało się, że z całością zapoznałam się tylko w dwie godziny! Było to dla mnie wielkim, niekoniecznie pozytywnym, zaskoczeniem.

Z przykrością muszę napisać, że w ,,Szczęściu przy kominku" czegoś mi zabrakło. Mam wrażenie, jak by była pisana na szybko, bez wniknięcia w psychikę bohaterów. Przeszłość miesza się z teraźniejszością, jest krótki epizod z Bożym Narodzeniem, a tak to fabuła opowiada o głównych bohaterach.

,,Szczęście przy kominku" Gabrieli Gargaś to powieść spora objętościowo, jednak z żadną książką nie zapoznałam się jeszcze w tak krótkim czasie...

Moja ocena: 3.5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Szkoda, że kreacje bohaterów są tak słabe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że niektóre aspekty książki nie zostały należycie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytanie takiej książki w tak krótkim czasie w moim przypadku byłoby akurat ogromnym plusem, bo przy moim trybie życia i braku czasu, pochłonięcie powieści w tydzień to taka norma. Uwielbiam twórczość Gargaś, jednak te świąteczne pozycje, które napisała, nie są tak chwalone, więc nie jestem do końca przekonana, czy chcę po nie sięgać...

    OdpowiedzUsuń