Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 7 października 2019

,,Pod powierzchnią" Anna Dembowska

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 304
Do kupienia: Hit Salonik

,,Pod powierzchnią" jest popularnym serialem, emitowanym przez TVN. Nie dane mi jednak było obejrzeć jeszcze pierwszego sezonu. Postanowiłam zapoznać się z wersją książkową, która opisuje wydarzenia tuż przed tymi ukazanymi w serialu.

Pewnego dnia podczas festynu został porwany jeden chłopiec. Policja oczywiście od razu zaangażowała się w poszukiwania. Niewiele to jednak dawało. Następnego zgłoszono zaginięcie kolejnego malucha. O co w tym wszystkim chodzi?

Nie nastawiałam się na jakieś bardzo wciągające czytadło i dlatego jestem usatysfakcjonowana tą lekturą. Czyta się naprawdę szybko, z całością zapoznałam się w jeden dzień, przeplatając czytanie codziennymi obowiązkami. Jest to wciągająca lektura, a motorem napędowym z całą pewnością jest zaginięcie dwóch chłopców.

Choć książka momentami jest odrobinę przewidywalna i tak cieszę się, że się z nią zapoznałam. Nie wszystkie wątki zostały rozwinięte w jakiś bardzo angażujący sposób. Niekiedy nie wiadomo nic o przeszłości niektórych bohaterów, jednak możliwe, że rozwinie się to w serialu.

,,Pod powierzchnią" Anny Dembowskiej to pozycja, której warto poświęcić wolniejsze popołudnie.

Moja ocena: 4.5/6

Za egzemplarz dziękuję Edipresse Książki.

1 komentarz: