Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 11 września 2019

,,Ładnie, Bolusiu" Barbro Lindgren, Olof Landstrom

,,Ładnie, Bolusiu" Barbro Lindgren, Olof Landstrom


Kilka lat temu zapoznałam się z innymi książeczkami z serii o Bolusiu. Teraz postanowiłam skusić się na tę, której jeszcze nie czytałam.

Bolusiowi urodził się braciszek, jednak świnka nie jest tym faktem bardzo podekscytowana. Bohater zdecydowanie wolałby smoczek malucha, którego on nie może mieć. Jak zaradzi tej sytuacji?

Książeczka została wydana w twardej oprawie z dużą ilością kolorowych ilustracji. Tekstu jest tutaj naprawdę bardzo mało, a dodatkowo mi wydał się on bardzo zabawny.

,,Ładnie, Bolusiu" to historyjka, którą można czytać jako oddzielną całość. Bohaterami jest sympatyczna świnka, którą czekają niesamowite przygody.



Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: