Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 11 lipca 2019

,,Kiedyś Cię odnajdę" Małgorzata Rogala

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 292
Do kupienia: Gandalf

Małgorzata Rogala ,,Kiedyś Cię odnajdę" wydała w innym wydaniu. Teraz wyszło wznowienie jej powieści.

Weronika lata temu straciła mamę, która została zgwałcona i zamordowana. Teraz przyjaźniła się z koleżanką, która zginęła w tej sam sposób. Nika postanowiła przeprowadzić własne śledztwo w tej sprawie.

Książkę chciałam czytać lata temu, ale wtedy jakoś nie udało mi się przez nią przebrnąć. Tymczasem udało mi się ją przeczytać w jedno popołudnie. Mimo pewnie oczywistych poprawek powieść ta i tak nie dorównuje najnowszym kryminałom autorki.

,,Kiedyś Cię odnajdę" Małgorzaty Rogali to poprawna publikacja, której zakończenie okazało się być dla mnie zaskakujące.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz