Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 2 kwietnia 2019

,,Ta druga" Michelle Frances

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 416
Do kupienia: Albatros

W Polsce ukazały się dwie książki Michelle Frances. Postanowiłam zapoznać się z najnowszą, noszącą tytuł ,,Ta druga".

Carrie potrzebowała wielu lat na to, by znaleźć się na szczycie i coś osiągnąć. Podobnie rzecz miała się z jej mężem, z którym obecnie razem pracowała. Okazało się jednak, że kobieta zaszła w ciążę, a na jej stanowisku miała zastąpić ją Emma, młoda dziewczyna z dużymi ambicjami. Czy coś dobrego mogło z tego wyniknąć?

Nie ukrywam, że od dłuższego czasu chętnie sięgam po thrillery psychologiczne. Moją mistrzynią w tym temacie jest jak na razie B.A. Paris, jednak lubię sprawdzić, jak radzą sobie inni twórcy. Z tego powodu skusiłam się więc na powieść Michelle Francis.

Powieść, w moim odczuciu, jest bardzo poprawna i nic poza tym. Rozdziały są bardzo krótkie, więc czyta się je naprawdę szybko. Na korzyść jest też podzielenie książki na kilka głównych treści. Muszę wspomnieć także o ,,bombie fabularnej", która czeka na nas na końcu książki. Owszem, może poczułam się nieco zaskoczona, ale ta informacja niewiele wniosła do mojego życia. Zabrakło mi tego efektu wow.

,,Ta druga" Michelle Frances to pozycja, z którą tak naprawdę można zapoznać się w dowolne popołudnie. Jest na tyle wciągająca, że trudno się od niej oderwać. Nie ma jednak co ukrywać, że raczej na za długo nie zostanie mi w pamięci.

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu



1 komentarz: