Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 26 czerwca 2018

,,Zwiadowcy. Klan Czerwonego Lisa. Księga 13" John Flanagan

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Jaguar

Twórczość Johna Flanagana poznałam dopiero kilka lat temu, jednak każda kolejna pozycja sprawia, że jeszcze bardziej nie mogę oprzeć się jego twórczości.

Maddie zakończyła czwarty rok nauki u Zwiadowców, kształcona pod okiem Willa, jednego z lepszych zwiadowców. Teraz nadszedł czas na spędzenie miesiąca z matką. W Adarlanie rozpanoszył się Klan Czerwonego Lisa, z którym sir Horace musiał zrobić porządek.

Tak jak w prawie wszystkich przypadkach, tym razem także nie mogłam oderwać się od tej lektury. Strony przelatywały mi błyskawicznie, a ja z zapartym tchem śledziłam kolejne losy Maddie, sir Horace'a oraz innych bohaterów.

Wprowadzenie do fabuły Klanu Czerwonego Lisa okazało się naprawdę ciekawym rozwiązaniem. Autor bardzo dobrze nakreślił co to za ludzie i do czego dążą. W fabule pojawiają się także postaci znane nam z drugiego tomu autora - ,,Drużyny". Mowa oczywiście o załodze Czapli.

,,Klan Czerwonego Lisa" to już trzynasty tom serii, nie licząc dwóch części pod szyldem ,,Wczesne lata". Jeśli wierzyć opisowi na okładce, w tym roku doczekamy się tomu 14. Jestem go bardzo ciekawa, gdyż główne wydarzenia nie zostały zakończone w tej powieści.

Moja ocena: 5,5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

1 komentarz: