Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 29 czerwca 2018

,,Przeklęci święci" Maggie Stiefvater

Wydawnictwo: Uroboros
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Gandalf

,,Przeklęci święci" zapowiadali się naprawdę ciekawie. Z przykrością muszę stwierdzić, że jestem tą lekturą bardzo rozczarowana.

Pewna rodzina miała Świętego, do tego była grupa ludzi, którzy przez cud ulegli deformacjom lub mieli jakieś przypadłości. Kontakt z nimi był zabroniony, a jednak jedna osoba z tej grupy zakochała się w Świętym. Co z tego wyniknęło?

Tak naprawdę czytałam ponad 300 stron o niczym. Jeśli ktoś by mnie spytał o czym była ta książka nie umiałabym na to pytanie odpowiedzieć. Bardzo słabo rozeznawałam się w fabule, ale stwierdziłam, że skoro już zaczęłam to skończę.

Maggie Stiefvater miała naprawdę ciekawy pomysł na fabułę. Szkoda, że okazała się ona bardzo zawiła i niejasna. Tak naprawdę z czasem coś delikatnie zaczęło mi się rozjaśniać, ale i tak to do końca nie mogę pojąć fenomenu tej książki.

,,Przeklęci święci" to w moim odczuciu najsłabsza powieść autorki, która ukazała się na polskim rynku. W sumie żałuję, że zmarnowałam na tę lekturę kilka godzin życia.

Moja ocena: 2/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



4 komentarze: