Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 19 czerwca 2014

,,Tajemnice starego pałacu. Duch z Niewiadomic” Katarzyna Majgier

Wydawca: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 272
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfNasza Księgarnia


Katarzyna Majgier to autorka kilkunastu pozycji dla dzieci i młodzieży, jednak do tej pory nie miałam sposobności, aby się z nimi zapoznać. Gdy tylko nadarzyła się okazja postanowiłam więc to zmienić i zapoznać się z najnowszą pozycją pisarki.

Rodzina Czereśniaków wiodła zwyczajne życie do czasu wielkiego losowania w pewnej loterii, którą namiętnie oglądali. Jako jedynym udało im się wygrać główną nagrodę, czyli sporą sumę pieniędzy. Do tej pory byli raczej biedni, więc po wygranej postanowili odmienić swój status i kupić pałac w Niewiadomicach. Nie wiedzieli jednak, że rzekomo przebywa tam duch jednej z mieszkanek pałacu, która rzekomo została zamordowana w czasie wojny. Kilkanaście osób potwierdzało, że miało z nią bliższą styczność. Czy państwo Czereśniak także mieli sposobność ją spotkać? Jaka tajemnica kryła się za pojawianiem się damy z dawnej epoki?

Bardzo lubię wszystkie książki o duchach, dlatego też postanowiłam zapoznać się z tą pozycją. Za bardzo nie wiedziałam, czego się po niej spodziewać, gdyż twórczość autorki była mi do tej pory obca. Niestety, ale na początku trochę się znużyłam lekturą. Jakoś zupełnie do mnie nie przemawiała i wydawała mi się mało interesująca. Po kilkudziesięciu stronach nastąpił przełom, na tyle duży, abym mogła doczytać ją do końca, jednak bez większych rewelacji. Nie chciałabym zdradzić za wiele. Dodam tylko tyle, że wątek bezpośrednio związany z duchem pojawił się już w kilku innych książkach, gdzie o wiele bardziej mi się podobał.

Uważam, że książka jest dobra, aczkolwiek nie wybitna. Pomimo tego, że lubię takie klimaty nie porwały mnie losy rodziny Czereśniak. Co prawda pojawiło się kilka ciekawych momentów, jednak serce jakoś za szybko mi nie biło w czasie, gdy zapoznawałam się z tą powieścią. Jest ona przeznaczona raczej dla dzieci i młodzieży, więc może młodszym odbiorcom bardziej przypadnie do gustu.

,,Tajemnice starego pałacu. Duch z Niewiadomic” to moje pierwsze zetknięcie z twórczością autorki, jednak uważam, że nie ostatnie. Książka być może mnie nie do końca zachwyciła, jednak jestem ciekawa innych pozycji pisarki. Być może z nimi będzie inaczej. Powyższa pozycja może spodobać się miłośnikom duchów, historii rodzinnych, pojawi się także trochę dodatkowej fantastyki. Sami najlepiej będziecie wiedzieli, czy chcecie się z nią zapoznać.

Moja ocena: 4/6  
            
Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



Książka zostały przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


14 komentarzy:

  1. Pomimo trochę drętwego początku, lektura tej książki może być bardzo ciekawa. Zainteresowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że książka Cię jednak nie porwała. Ja również lubię literaturę, w której pojawiają się duchy. Jednak tę książkę chyba sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że mnie nie porwała nie znaczy, że każdego.

      Usuń
  3. W Familiadzie było pytanie czego najbardziej boją się ludzie padła tam odpowiedź duchów, ankietowani podejrzewam, że dorośli, zatem książkę im dedykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie książki młodzieżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie książki, tej jeszcze nie czytałam, ale chętnie to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam więc na Twoje wrażenia, gdy uda Ci się ją przeczytać:)

      Usuń
  6. Kiedyś uwielbiałam czytać tego typu historie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię historie o duchach, ale gdy książka mnie nuży to trudno mi się skupić nawet gdy opowiadana historia jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń