Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 21 czerwca 2014

,,Bzik & Makówka przedstawiają: Zgniłobrody i Luneta Przeznaczenia” Rafał Witek

Wydawca: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 160
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfNasza Księgarnia


Twórczość Rafała Witka znam przede wszystkim z serii Czytam sobie. Tym razem autor zadebiutował jednak w nowej roli, pisząc książkę o piracie, która moim zdaniem udała mu się znakomicie.

Gabrysia Bzik co chwilę była wzywana do dyrektora za niewłaściwe zachowanie. Pewnego dnia również się tak zdarzyło, jednak tuż za nią trafił także Nilson Makówka, który stanął w jej obronie i uważał, że nauczycielka postąpiła w stosunku do dziewczynki niesprawiedliwie. Tego dnia po lekcjach postanowili udać się pod most, aby tam trochę posiedzieć. W pewnej chwili jednak, gdy wyjęli jedzenie zjawił się jakiś osobnik, który im je porwał. Gabi i Nilson postanowili dowiedzieć się, z kim mają do czynienia.

Książki o piratach bardzo lubię, dlatego też sądziłam, że lektura książki Rafała Witka będzie dla mnie prawdziwą przyjemnością. Wcale się w tej kwestii nie pomyliłam, a całą pozycję przeczytałam wręcz błyskawicznie. Duża czcionka oraz liczne ilustracje dodatkowo ułatwiają i przyśpieszają czytanie. Z twórczością autora miałam już styczność wcześniej, więc mniej więcej wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Otrzymałam bardzo ciekawą historię o pewnym piracie, który pewnego dnia pojawił się w życiu Gabi i Nilsona.

Opowieść jest bardzo interesująca i wciągająca. Z pewnością jej atutem jest fakt, że trudniejsze słowa, jakie pojawiły się w tekście zostały zaraz objaśnione. Styl i jezyk pisarza są niezwykle proste, przeznaczone wprost dla młodszych czytelników. Mi osobiście książka także się podobała, gdyż bardzo lubię tego typu tematykę. Jest to z pewnością ciekawa pozycja dla miłośników tego typu historii. W przygotowaniu są już kolejne dwie części o Gabrysi Bzik i Nilsonie Makówce.

,,Bzik & Makówka przedstawiają: Zgniłobrody i Luneta Przeznaczenia” to interesująca opowieść, której lektura nie zajmuje wiele czasu, jednak może się okazać doprawdy interesująca. Dzięki niej dowiemy się co nieco o życiu piratów oraz poczytamy o dwójce młodych bohaterów, którym przyszło się z tym zmierzyć. Sądzę, że uczniowie szkoły podstawowej mogą się już oddać jej lekturze, gdyż jest doprawdy fascynująca. Ja już  nie mogę doczekać się dalszego ciągu tej opowieści!

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



Książka zostały przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


20 komentarzy:

  1. Mnie jakoś nigdy piraci nie interesowali, ale zapytam się mojego bratanka. Może on będzie chętny na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O piratach zawsze warto poczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że trudniejsze wyrazy zostały wyjaśnione. Piraci - fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka ma świetną okładkę!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Za niedługo zostanę ciotką, więc warto małemu kompletować biblioteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, ale może zaczniesz od pozycji dla młodszych dzieci:)

      Usuń
  6. Mi to przypomniało o bajce, w której mężczyzna miał tak długą brodę, że przez nią nie mógł wyjść z domu, ogólnie cały dom pokryła. Ale to coś innego, raczej się nie skuszę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej bajki. Może kiedyś na nią trafię:)

      Usuń
  7. Książki o piratach są bardzo ciekawe, szczególnie dzieci bardzo ciekawi ten temat, tak mi sie wydaje przynajmniej. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię książki o piratach, ale też w trochę innej postaci.

      Usuń
  8. Oj, piratów w książkach jakoś nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa okładka, co do książki to sama nie wiem - troszkę mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za piratami nie przepadam, ale dla dzieciaków to na pewno nie lada gratka!

    OdpowiedzUsuń