Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 maja 2013

Jak spędziliśmy majówkę?



Majówka dla nikogo nie była zaskoczeniem. W tym roku można było sobie urządzić długi weekend, z czego bez wahania skorzystałam:)

Postanowiłam wolny czas wykorzystać na odpoczynek. Nie czytałam za wiele książek, postanowiłam sobie wypocząć i niczym się nie przejmować.

Nigdzie nie jechałam, nie miałam gości i bardzo się z tego cieszę. W końcu spotkać można się w każdy jeden dzień.

A jak Wy spędziliście wolne? :)


Post na ten temat ukazał się także u :


16 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie to spędziłam część (niestety trochę pracowałam) tego długiego weekendu właśnie w towarzystwie książki. Nareszcie nie musiałam czytać po nocy tylko swobodnie w ciągu dnia. Trafiła mi się lekka lektura, która na jakiś czas przeniosła mnie poza problemy dnia codziennego i pozwoliła odpocząć. Odpoczęłam "na maksa", a o to chyba chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wszystkiegio po trochu :) Trochę książek, trochę odpoczynku, trochę nauki, trochę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dwa dni jazda, a potem córa mi się rozchorowała - 40 stopni gorączki i biegunki, dobrze że ten weekend już się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie weekend był taki sobie. Majowa aura nie dopisała, więc siedziałam w domu, chociaż miałam raz gości, którzy poprawili mi nieco humor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja majówkę spędziłam pod hasłem: MATURA.
    Jak się cieszę, że już za 1,5 tygodnia będzie po wszystkim i nareszcie będę mogła się skupić na przyjemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety tam gdzie byłam przez 2 dni padał deszcz i niestety nie zrealizowałam wszystkich planów;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodałaś zdjęcie ;) faktycznie jesteście z siostrą jak dwie krople wody ;)

    OdpowiedzUsuń