Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 7 września 2024

,,Wszędzie Cię widzę" Lisa Gardner

 ,,Wszędzie Cię widzę"


Lisa Gardner potrafi tworzyć ciekawe pozycje i ta także taka jest. 

Z największą przyjemnością skusiłam się na tę lekturę. W tym wydaniu o pomoc Frankie Elkin poprosiła seryjna morderczyni, która chciała odnaleźć swoją zaginioną przed laty siostrę.

Poprzednie książki tej autorki bardzo mi się podobały i nie inaczej było z tą pozycją. Już od samego początku wciągnęłam się w tę historię i nie mogłam się od niej oderwać od początku do końca. Jest to jedna z tych książek od których nie sposób się oderwać.

Do końca nie domyśliłam się zakończenia tej historii, co uważam za duży plus tej książki. W przypadku wydań tej autorki jeszcze nigdy się pod tym względem nie zawiodłam i mam nadzieję, że już tak zostanie.

,,Wszędzie Cię widzę" Lisy Gardner to na pewno gwarancja jakości i sposób na spędzenie wolnego czasu.  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 


1 komentarz: