Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 1 września 2024

,,Dziewczyna bez dłoni" Malwina Chojnacka

 ,,Dziewczyna bez dłoni"


Możliwość zapoznania się z thrillerem za każdym razem przynosi mi sporo radości.

Lubię sięgać po książki z tego gatunku, gdyż zazwyczaj nie można w nich narzekać na czytelniczą nudę. Tak było również w tym przypadku.  

Pisanie książek w miejscu innym niż dom jest często praktykowane również w fabularyzowanych wydaniach. Tak też postanowiłam zrobić Piotr, który pracował nad swoim najnowszym wydaniem.

Podoba mi się możliwość zapoznania się z ciekawą książką. Ta jest wciągająca oraz zagadkowa od początku do końca. Jest to jedna z propozycji, która dostatecznie dobrze trzymała w napięciu.

Nie miałam wcześniej okazji zapoznać się z twórczością tej autorki. Ta pozycja spodobała mi się na tyle, że bez wątpienia będę chciała zmienić ten stan rzeczy.

,,Dziewczyna bez dłoni" Malwiny Chojnackiej to ciekawa propozycja. 

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem. 

2 komentarze:

  1. Ciekawa okładka. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej pozycji jeszcze nie miałam okazji słyszeć, dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń