Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 10 sierpnia 2024

,,Nora" Dorota Rz.

,,Nora" 


,,Nora" Doroty Rz. jest kolejnym z debiutów, z którymi zapoznałam się w ostatnim czasie. 

Czytanie debiutów jest genialnym sposobem na poznanie twórczości nowych autorów. Wśród takich wydań można trafić na naprawdę zajmujące publikacje. 

W książkowym świecie, tak, jak w rzeczywistości, niestety, nie brakuje trudniejszych momentów. W tym wydaniu trójka nastolatków z domu dziecka została obdarzona supermocami.

,,Nora" Doroty Rz. jest niebanalnym, ale jednoczesnie ciekawym w odbiorze debiutem twórczyni. Dawno nie czytałam nic podobnego, więc tym chętniej skusiłam się na tę lekturę. 

Sam pomysł na fabułę okazał się ciekawym rozwiązaniem. Średnia obszerność wydania sprawia, że jest to publikacja, z którą uda się sprawnie zapoznać za jednym razem. 

,,Nora" Doroty Rz. to niebanalna propozycja czytelnicza. 

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.

 

3 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc ja dość sceptycznie podchodzę do debiutów, bo zbyt wiele razy się przejechałam. Osobiście wolę sięgać po autorów, którzy mają nieco większy dorobek na swoim koncie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto dać jej szansę. Myślę że książka i autorka zdobędą swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej wcześniej, dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń