Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 14 sierpnia 2024

,,Crescendo" Becca Fitzpatrick

,,Crescendo" 


 Becca Fitzpatrick nie była dla mnie całkowicie anonimową autorką, gdyż kilka jakiś czas temu udało mi się zapoznać się z pierwszym tomem jej fantastycznej sagi ,,Szeptem". Obecnie przyszła pora na drugi tom. 

Teraz miałam ku temu dodatkową motywację, bo ukazało się jego wznowienie. Książkę czyta się bardzo szybko, jest dość wciągająca. Dobrze mieć świadomość związaną z tym, że do przeczytania są jeszcze kolejne części cyklu.

Literatura młodzieżowa zawsze jest ciekawą odmianą wśród innych lektur. Z tego też względu postanowiłam zapoznać się z tą czytelniczą propozycją, która okazała się naprawdę ciekawym wydaniem.  

W pierwszej części pierwsze spotkanie Nory z Patchem miało miejsce w szkole. Choć wydawał się uwodzicielski, jednocześnie był także przerażający. Od chwili jego poznania dziewczyna miała wrażenie, że jest przez kogoś śledzona. Czy faktycznie tak było?

Becca Fitzpatrick pisze książki typowo młodzieżowe i do tego grona odbiorców są one skierowane. ,,Crescendo" jej autorstwa jest wydaniem, które mogą zainteresować nastoletnich odbiorców.

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu.

3 komentarze:

  1. Mam w domu tę książkę, ale planuję zacząć tę serię, jak już wznowienie wyjdzie w całości. Zatem jeszcze sobie trochę poczekam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie czytałam pierwszego tomu tej serii.

    OdpowiedzUsuń