Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 4 kwietnia 2023

,,Nevermore. Kruk" Kelly Crergh

 ,,Nevermore. Kruk" 


,,Nevermore. Kruk" Kelly Crergh to naprawdę wspaniały początek serii.

Lubię zapoznawać się z młodzieżowymi wydaniami. Z tego względu mój wzrok padł na to wydanie. Jest to wznowienie pierwszego tomu serii fantastycznej, które warto mieć na uwadze. W tym tomie Isobel nawiązała kontakt z Varenem, co początkowo nie napawało jej zbytnim optymizmem. Z czasem jednak chciała spędzać z nim coraz więcej czasu.

Podoba mi się ta propozycja i z tego też względu miło spędziłam czas z tym początkiem serii. W związku z tym, iż jest to obszerne wydanie, przez jeszcze dłuższy czas można zatopić się w kolejnych stronach tego wydania, które jest naprawdę fantastyczne nie tylko pod względem gatunku, ale także przygotowanej treści.

Cieszę się, gdy ukazują się wznowienia powieści, gdyż dzięki temu jeszcze większe grono odbiorców może zwrócić na nie uwagę. Tak też stało się w tym przypadku ze mną i nie żałuję, że dałam sobie szansę na poznanie tej historii.

,,Nevermore. Kruk" Kelly Crergh to wciągający pierwszy tom serii i na pewno będę miała na uwadze także kolejne części cyklu.

Moja ocena: 5.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Jaguar.

6 komentarzy:

  1. Widzę, że seria zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi mówi ten tytuł i ta seria chyba czytałam o niej na innym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy na podstawie tej książki nie powstał film lub serial?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takimi historiami, ale cieszę się, że Tobie książka przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To na pewno ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że wysoka ocena, zapowiada sie ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń