Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 24 marca 2023

,,Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i senny szum. Tom 4"

 ,,Mój pierwszy komiks 5+. Dziobak Toto i senny szum. Tom 4"


Pierwszy tom komiksu o dziobaku Toto wywarł na mnie spore wrażenie. Nie mogłam doczekać się jego kontynuacji.

W tym wydaniu kuskusy miały poważny problem. W związku z usłyszeniem pewnych dźwięków muzyki zasypiały i spadały z gałęzi. Pomocą postanowił służyć im dziobak Toto.

Ten komiks także jest niezwykle ciekawy. Wydanie w sztywnej oprawie z puchową okładką sprawia, że całość prezentuje się naprawdę elegancko. Tekstu jest tutaj całkiem sporo, wiele zależy od danej rozkładówki. Ilustracje są bardzo kolorowe i wyraziste, jest się na co zapatrzeć.

,,Dziobak Toto. Dziobak Toto i senny szum, tom 4" to bardzo wartościowa komiksowa lektura nie tylko dla dzieci, ale przede wszystkim dla dorosłych, że z każdej sytuacji jest wyjście. Warto zapoznać się z tym wydaniem przy chwili czasu.

Moja ocena: 5/6




Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont



4 komentarze:

  1. Być może się skusimy. Świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto się zainteresować, od czegoś w koncu trzeba zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie sięgałam po komiksy, ale swego czasu uwielbiałam.

    OdpowiedzUsuń