Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 29 marca 2023

,,Minecraft. Na pastwę mobów. Tom 3"

,,Minecraft. Na pastwę mobów. Tom 3"


Jestem przekonana, że nawet osoby, które nie zgłębiają się w świat tej gry poczują się zainteresowane lekturą tego komiksu. Ja bez przeszkód zanurzyłam się w niego także bez znajomości poprzednich części.

W tym tomie głównymi bohaterami jest trójka młodych ludzi oraz ich opiekun. Wszyscy ono muszą zmierzyć się nie tylko z teraźniejszością I stawić czoła potworowi, ale także ze swoją przeszłością.
 
Zawsze miło można spędzić czas z ciekawymi publikacjami ze świata ulubionych bohaterów. Ta propozycja z całą pewnością zalicza się do tej kategorii i dodatkowo niewątpliwie jest się w czym zaczytać.

 Komiks został wydany w podłużnym formacie i zawiera dość dużo wartościowej treści. Ma dość dużo tekstu, więc osoby zainteresowane dalszymi przygodami głównych bohaterów na pewno będą nimi usatysfakcjonowani.

,,Minecraft. Na pastwę mobów. Tom 3" to kolejne zajmujące komiksowe wydanie, które zainteresuje nie tylko miłośników tej gry.

Moja ocena: 5/6



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont


 

7 komentarzy:

  1. Ulubieni bohaterowie potrafią mocno zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest ktoś kto czekał na ten komiks z dużą niecierpliwością. Fanów tego rodzaju twórczości nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. syn już wyrósł z tego etapu, ale kilka lat temu był na to szał i na pewno siegnąłby po ten komiks

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek byłby zadowolony z tego komiksu. Mam wrażenie że dzieci szaleją za tym minecraftem

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia Hartung30 marca 2023 16:01

    Mój 10 latek uwielbia tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Syn jest wielkim fanem Minecrafta. Mam już pomysł na niespodziankę. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń