Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 marca 2023

,,Czarolina. Pan wyspy Vorn. Tom 5"

 ,,Czarolina. Pan wyspy Vorn. Tom 5"


Seria o Czarolinie to idealna propozycja dla miłośników zafascynowanych fantastycznymi istotami i nie tylko.

Mimo tego, że wcześniej miałam okazję zapoznawać się z poprzednią częścią serii bez problemu zagłębiłam się w piąty tom tego wydania. To wydanie jest zaskakujące pod względem tego, co wydarzyło się z nauczycielem bliźniaków oraz z ich rodzicami.

Lubię zapoznać się z historiami o fantastycznym zabarwieniu i ta w wersji komiksowej także taka jest. Pozycja została wydana w sztywnej oprawie w dużym wydaniu ze śliskimi stronami i stosunkowo mało dużą ilością tekstu, pisanego dużą czcionką. Jest się w czym zaczytać.

,,Czarolina. Pan wyspy Vorn, tom 5" to idealna pozycja dla miłośników poprzednich tomów, ale także dla tych, którzy znają już poprzednie części cyklu.

Moja ocena: 5/6



Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

4 komentarze:

  1. Trochę brakuje mi opisu o czym to jest, odniesienia jakości do poprzednich tomów, oceny fabuły i bohaterów... Ale samą serię będę miała na oku, jak będę wprowadzała córkę w świat fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztywna oprawa mocno mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczna propozycja dla fanów fantastycznych stworzeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Komiksy to coś, co ostatnio uwielbia mój chrześniak ;D Polecę mu, może go zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń