Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 marca 2023

,,Będzie lepiej" Mika Urbaniak, Magdalena Adaszewska

 ,,Będzie lepiej"


,,Będzie lepiej" Miki Urbaniak w rozmowie z Magdaleną Adaszewską jest szczerą rozmową pierwszej z kobiet.

Mika Urbaniak wychowywała się w rodzinie artystów. Do tego miała siostrę Kasię względem której czuła się gorsza. To ta druga związała się z chłopakiem, który podobał się Mice. Ona pierwszy raz po alkohol sięgnęła wtedy, gdy miała dopiero 14 lat.

Książka mimo poruszania trudnego tematu została napisana w bardzo lekkim stylu. Z tego też względu czyta się ją sprawnie i warto zwrócić uwagę na jej szczęśliwe zakończenie. Zmiana swojego życia jest możliwa w momencie, gdy samemu będzie się tego chciało.

Ciekawym sposobem na spędzenie wolnego czasu jest zapoznanie się z życiorysem osób, które dokonały sporych zmian na przestrzeni pewnego okresu. To wydanie na pewno zalicza się do tej grupy. 

,,Będzie lepiej" Miki Urbaniak w rozmowie z Magdaleną Adaszewską to bardzo przystępna lektura dla pełnoletnich odbiorców. 

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.


5 komentarzy:

  1. Być może skuszę się w przyszłości na tę właśnie książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że książka nie przyciągnęła mnie, daleki klimatycznie świat od mojego, za bardzo nie mam ochoty w niego wchodzić. Ale porusza ważne aspekty trudnych życiowych zawirowań. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. O rodzinie bohaterki tej książki oczywiście słyszałam. Nie wiem jednak, czy akurat ten sposób ujęcia, jaki prezentowany jest w tej książce mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem kim jest Mika, ale nigdy nie interesowała mnie ani jej osoba ani twórczość. Generalnie nie przepadam za jazzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam okazję się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń