Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 23 marca 2023

,,Alicja w Krainie Czarów"

 ,,Alicja w Krainie Czarów"


Niezwykle podoba mi się wydanie cyklu ,,Klasyczne baśnie Disneya", więc nie mogłam przejść obojętnie obok najnowszego tytułu z tej serii. 

Historia opiera się na przeniesieniu się Alicji do Krainy Czarów, gdzie czekały na nią niesamowite przygody. Miała okazję spotkać Białego Królika oraz innych fantastycznych bohaterów.

Komiks jest bardzo ładnie wydany. Na samym początku jest krótkie przedstawienie wszystkich bohaterów, a na zakończenie dodatkowe całostronicowych kadry związane z tą znaną już od lat lekturą.

Cała historia została wydana w jednej z wersji, więc jeżeli odbiorca zna inne propozycje tej historii będzie miał okazję do poznania kolejnej. Tekstu jest całkiem sporo, a warstwa graficzna, jak to jest w komiksach, zajmuje całe strony.

,,Klasyczne baśnie Disneya. Alicja w Krainie Czarów" to kolejne świetne wydanie, na które warto zwrócić uwagę nawet jeśli nie znacie tej historii. Będzie to doskonała okazja by to zmienić. 

Moja ocena: 5/6


Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

7 komentarzy:

  1. "Alicja w Krainie Czarów" to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa :) A wersja Disneya niezmiennie mi się podoba, więc i to wydanie trafia w mój gust ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś podobne komiksy :D Ale że z nich wyrosłam, to puściłam je dalej w świat, żeby inne dzieci mogły się nimi cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Alicję z Krainy czarów i uważam, że fajny jest taki komiks wierny disneyowskiej animacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam historię Alicji, naprawdę! Czasem czuję się jak ona kiedy przechodziłam przez te małe drzwiczki :)
    Fajny komiks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość dzieci uwielbia historię Alicję, mają jak widać czym się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń