Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 28 stycznia 2023

,,Heartstopper" Alice Oseman tomy 1-4

 ,,Heartstopper"


Jednego wieczoru postanowiłam nadrobić swoje zaległości i skusić się na ten cykl.

W związku z chęcią przeczytania tej serii nie spodziewałam się tego, że całość uda mi się przeczytać tak sprawnie. Głównymi bohaterami wydań są Nick i Charlie, z czasem męska para.

W związku głównych bohaterów nie zawsze wszystko układa się pomyślnie. Alice Oseman w tym cyklu porusza także temat sprostania oczekiwaniom innych osób i zaburzeń odżywiania.

,,Heartstopper" Alice Oseman tomy 1-4 to ważne lektury, które na pewno doczekają się kontynuacji. 

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji poznać tej serii, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno ważne wydania.

    OdpowiedzUsuń