Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 18 maja 2022

,,Księżycowe Miasto. Dom nieba i oddechu. Część II" Sarah J. Maas

 ,,Księżycowe Miasto. Dom nieba i oddechu. Część II"


Bardzo cieszy mnie fakt, że już nieco przed premierą mam okazję zapoznać się z tą powieścią.

Poprzedni tom wciągnął mnie tak bardzo, że wiedziałam iż nie podejmę się żadnych pracowniczych zadań przed przeczytaniem jego ostatniego zdania. W tym celu na tę lekturę zarezerwowałam sobie odpowiednią ilość czasu by w spokoju się z nią zapoznać. 

W tym tomie także sporo się dzieje. Tak naprawdę nie wiadomo na kim można polegać i czy prawdziwa przyjaźń przetrwa w obliczu różnych zdarzeń. Ta część także nie wyklucza odejścia niektórych bohaterów.

Pozycja jest obszerna i naprawdę świetna pod względem poruszanej treści. Cieszę się, że obie części drugiego tomu zostały wydane w krótkim odstępie czasu. W związku z tym bez problemu można się zaczytać w tym cyklu.

,,Księżycowe Miasto. Dom nieba i oddechu. Część II" Sarah J. Maas to wciągająca lektura i na pewno znajdzie swoich odbiorców.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Uroboros.

10 komentarzy:

  1. Dla fanów twórczości autorki to na pewno ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że miło można spędzić czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że kolejny tom okazał się świetny, co nie często w ksiażkach się zdarza. Może i ja się kiedyś skuszę na tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś czytałam książki tego typu, czas do nich powrócić

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nie jest to pozycja dla mnie, bo czytam zupełnie inny gatunek książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam tej serii, ale może kiedyś znajdzie się dla niej czas.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie stoi już na półce, więc cieszę się, że żadnych spoilerów u Ciebie nie znalazłam. Polubiłam nawet bohaterkę i jej anioła-bodyguarda. Lubię książki Maas, bo szybko i ciekawie się je czyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Maas chyba się już nie przekonam nigdy. Pierwsze tomy Dworów jakoś do mnie nie trafiły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej serii, ale też nie jest za bardzo w moim guście. Za to wiem komu mogę polecić obie książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka wydaje się ciekawa, więc na pewno ją kupię. Może akurat spodoba się także pozostałym członkom rodziny.

    OdpowiedzUsuń