Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 1 grudnia 2021

,,Prawda, która nas niesie. Amerykańska podróż" Kamala Harris

 ,,Prawda, która nas niesie. Amerykańska podróż" 


,,Prawda, która nas niesie. Amerykańska podróż" Kamali Harris to pierwsza pozycja, w której kobieta opisuje swoje życie.

Kamala Harris kojarzy z dzieciństwa to, że pchana w wózku przez rodziców brała udział w różnych marszach na rzecz równości i nie tylko. Wychowywana z siostrą spędzała dużo czasu z mamą, która pokazywała jej, że wiele zależy od jej działań. Kamala postanowiła działać dla społeczeństwa, dla pokrzywdzonych, dla tych, którzy sami nie mogli się bronić.

Podobał mi się przystępny język wiceprezydentki USA. Do książki dodano dwie obszerne wkładki z kolorowymi zdjęciami na białym tle. Pozycję czyta się sprawnie. Widać, że Kamali Harris zależy na losie innych ludzi. Podawała przykłady pokrzywdzonych, którzy nie mogli walczyć o siebie. Zwróciła uwagę na opiekę medyczną i ubezpieczenia, które nie zawsze są satysfakcjonujące.

Myślę, że jest to przede wszystkim publikacja dla tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o tej kobiecie, o wyznawanych przez nią wartościach i jej życiu. Jest to ponad 300 stron lektury, z którymi można się z ciekawością zapoznać.

,,Prawda, która nas niesie. Amerykańska podróż" Kamali Harris to pozycja, która sprawdzi się jako lektura dla czytelników ciekawych autobiografii znanych osób.  

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak 

11 komentarzy:

  1. Mnie jakość średnio interesuje postać tej osoby, więc raczej nie skuszę się na tę publikację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesują mnie tego typu książki, więc zwyczajnie po nie nie sięgam. Tej również bym nie czytała, bo ta postać mnie nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że zupełnie nie interesuje mnie życie tej osoby, lubię sięgać po autobiografie, ale nie tym razem. Wysoko oceniłaś książkę, zatem z pewnością znajdzie uznanie wśród zainteresowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecę ją mojej mamie, Ona bardzo lubi biografie, więc lektura tej książki będzie dla niej przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu książki mnie nie interesują, więc nawet na nie nie zerkam. Ale z pewnością ta książka znajdzie wielu swoich fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama miałam przyjemność poznać książkę bliżej i przyznam się, że naprawdę bardzo mi się podobała - ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji się z nią zapoznać, a może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ciekawe biografie, ale zwykle czytam tylko tych osób, o których choćby słyszałam. Niestety nie orientuję się się w polityce USA na tyle, by znać Kamalę Harris.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sięgam po biografie. Musiało by mnie coś na prawdę zainteresować, abym sięgnęła po ten typ książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna biografia. Raczej nie czytam ale może skusze się na tą pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, że ludzie są z niej zadowoleni, co było widać na profilach znanych osób mieszkających w Stanach. Jest zdecydowanie lepsza niż poprzedni prezydent.

    OdpowiedzUsuń