Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 20 października 2021

Straszne historie Maszy. Opowieści z większym dreszczykiem



Miałam okazję zapoznać się z pierwszą częścią strasznych historii Maszy. Tym razem nadeszła kolej na kolejne przygody. Czy naprawdę są one takie straszne? Niekoniecznie. Ich atutem jest to, że mogą zdarzyć się dzieciom naprawdę - wizyta na planie filmowym, burza, pobyt w szpitalu, pojawienie się w domu rodzeństwa. Pod tym względem warto skusić się na tę lekturę i oswoić dzieci z sytuacjami, które mogą je spotkać. Książka ma lekko usztywnianą okładkę i dość dużą ilość tekstu. Na zakończenie opowiadania znajduje się podsumowanie. 


 

   Moja ocena: 5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

 

10 komentarzy:

  1. Masza nadal robi furorę. Lubię tę dziewczynkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo podoba mi się oprawa graficzna (dla mnie jakieś straszne, komputerowe są te postacie), ale książka pod względem merytorycznym wygląda na fajną i ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka wzoruje się na filmach, zatem grafika powinna być spójna, młodzi czytelnicy własnie tego oczekują. :)

      Usuń
  3. Moje siostrzenice uwiwlbiaja masze,wiex ucieszą sie z tej wersji na Halloween

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm .... gdziesz już o tej Maszy słyszałam. Podobno mocno wciąga dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka nieustannie ogląda ją z wnuczką, twierdzi, że fantastyczne bajki. :)

      Usuń
    2. Masza to juz hit i ulubieniec dzieci,choc niw tylko i to od lat :)

      Usuń
  5. Masza nas ominęła w bajkowym oglądaniu, nie ten przedział wiekowy moich dzieciaków, ale wiem, że cieszy się ogromną popularnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie wciągające książki z opowiadaniami. Dodatkowo fajnie, że świeci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się to, że opowiadania trafią do dzieci.

    OdpowiedzUsuń