Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 października 2021

,,Nieznośna niepodległość. Horrrendalna historia Polski"

,,Nieznośna niepodległość. Horrrendalna historia Polski"


Po raz kolejny miałam okazję zapoznać się z pozycją z serii Horrrendalna historia Polski. Jej atutem jest to, że opisuje konkretne okresy historyczne i poszczególne tomy można czytać bez znajomości pozostałych. W tym wydaniu na początku jest kalendarium wydarzeń, następnie możemy poczytać o niedźwiedziu Wojtku, kasztance Piłsudskiego. Nie zabrakło także opisu kobiet, przestrzegania szabatu przez Żydów, czasu pod zaborami, zagadnień literatury. Całość jest bardzo przystępnie napisana, jest sporo żartobliwych rysunków, quizy z obrazkami. Wydanie jest miękkie kartki kremowe, pozycja nie za obszerna i lekka. Idealnie sprawdzi się jako dopełnienie książki do historii.  



   Moja ocena: 5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

 

11 komentarzy:

  1. Lekko podana historia to super lekcja dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tematycznie jest naprawdę ciekawa, a samo wydanie też mnie interesuje. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram wszystkie wznowienia z serii, bo autorzy w iście ciekawy sposób przedstawiają historię. Ten tom również mam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam całą tę serię i bardzo chętnie sięgam po nowe tomy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ważny okres Polski, chętnie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że to całkiem niezła seria, ale sama jeszcze nie miałam okazji jej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria, na którą chętnie zwrócę uwagę, historia bardzo mnie interesuje, chciałabym też przekazać pasję do niej młodym pokoleniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ta seria jest bardzo ładnie wydana i z pewnością przyciąga spojrzenie czytelników. Być może przejrzę ją w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. TO naprawdę fajnie wydana seria książek. Będę miała tą serię książek na uwadze. To może być także fajny prezent dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. To książka idealna dla mojego męża. Myślę, że mi by do gustu nie przypadła niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki z historycznymi wydarzeniami mało mnie ciekawią, nie czuje się "dobrze" takie czytając dlatego je omijam

    OdpowiedzUsuń