Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 31 lipca 2021

,,Smerfy Komiks. Mama Smerfetka"

,,Smerfy Komiks. Mama Smerfetka" 


Smerfy to bohaterowie z czasów mojego dzieciństwa, więc zawsze z chęcią sięgam po jakieś pozycje z ich udziałem. Dziś zapraszam Was na komiks.

Smerfetka była przez inne Smerfy poważana i szanowana, ale zaczęło doskwierać jej to, że nie mogła się niczym zająć, bo nie było to zajęcie typowo dla dziewczyny. Papa Smerf postanowił temu zaradzić i na czas swojego wyjazdu ustanowił ją swoją zastępczynią. Jak zareagowały na to inne Smerfy?

Komiksowa publikacja porusza bardzo ważny problem tego, jak traktowane są w społeczeństwie kobiety, dziewczyny, że jest przekonanie, iż coś jest typowo męską pracą lub za straszne dla płci pięknej. Bardzo podoba mi się przesłanie tej pozycji.

,,Smerfy Komiks. Mama Smerfetka" to jeden z tych komiksów, które można czytać jako oddzielną całość do czego serdecznie Was zachęcam. 


 Moja ocena: 5/6     

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

15 komentarzy:

  1. Ooo jedną z moich ulubionych bajek w dzieciństwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi znajomi do dziś uwielbiają Smerfy, mimo, że mają ponad pięćdziesiąt lat. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Smerfy! Narobiłaś mi apetytu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna seria, mamy sporo pozycji i są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo i dzieciaki bardzo chętnie sięgają po te komiksy :-)

      Usuń
  4. Smerfy to zawsze gwarancja ciekawej, tym razem komiksowej, historii.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas smerfy ciesza sie ogromyym powodzeniem ten komiks też juz przeczytany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że ten tom nie długo do mnie dotrze, moje dzieciaki uwielbiają smerfy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak nigdy nie przepadałam za Smerfami, nie zaprzyjaźniłam się z tymi stworkami, ale niewątpliwie mają wielu zwolenników. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno rozejrzę się za tym wydaniem. Smerfy to była jedna z moich ulubionych bajek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzieciństwie bardzo lubiłam oglądać Smerfy, komiksy tez są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mnie zastanawiało, skąd się biorą małe smerfy, gdy była tylko jedna smerfetka. Ta książeczka wiele wyjaśnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest to na pewno świetne zajęcie

    OdpowiedzUsuń