Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 5 marca 2021

Magazyn ,,Hello Kitty" 1/21



Hello Kitty to zdecydowanie moja ulubiona bohaterka, więc cieszę się, że ukazuje się dwumiesięcznik, z którym miałam okazję się zapoznać. 

Czasopismo jest bardzo ładnie wydane. Zawiera aż trzy historie, każda z nich jest z przesłaniem. Przeczytamy o ratowaniu leśnego zwierzątka, balu przebierańców, czy klasowym zdjęciu. Do tego nie zabraknie także przepisu na słodkości, czy wykonanie pracy manualnej. W gazetce możemy zapoznać się także z opisem motyli.

Czasopismo o Hello Kitty cechuje się także bardzo dużą ilością zadań do wykonania. Jest łączenie cyferek, poprawianie szlaczka, szukanie drogi z punktu A do B, odnajdywanie różnic, sudoku, rysowanie, robienie jedzenia z sezonowych owoców. Zadania są naprawdę bardzo ciekawe i jest ich dużo.

Magazyn ,,Hello Kitty" 1/21 to wspaniała porcja wiedzy i zadań. Dodatkiem jest zabawkowa urocza kuchnia Hello Kitty, która jest dołączona do pierwszego numeru magazynu. 

Moja ocena: 6/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont.

10 komentarzy:

  1. Małe dzieci mogą mieć frajdę z takich czasopism. Ja jako dziecko marzyłam o magazynie cartoon network, którego mama nigdzie nie mogła znaleźć i musiałam obejść się smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele tego typu gazetek nie było dostępnych w czasach mojego dzieciństwa, u mnie królował "Świerszczyk". :)

      Usuń
  2. Maluszki uwielbiaja te kolorowe gazetki z bohaterami bajek i zawsze chętnie przeglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są zadania i wiedza do przyswojenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne wydanie to pozytywne pierwsze wrażenie które jest uważam że bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciaki z pewnością będą zachwycone, takie gazetki bardzo im się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasopismo wygląda bardzo ciekawie, dzieci lubią tę bohaterkę, więc będą zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne czasopismo dla dzieci. Teraz jest sporo ciekawych wydawnictw na rynku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiałam takie gazetki. Mają bie tylko ciekawe opowiastki, ale także wiele zadań, które wpływają na rozwój dziecka (ciekawe zadania, zagadki).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo w takich gazetkach lubiłam zadania do wykonania, to taka nauka przez zabawę z ulubionym bohaterem

    OdpowiedzUsuń